En aquest procés d'informació sobre pressupostos del 2009 hem arribat a l'area que ha d'encapçalar una etapa difícil , com l'actual , encara més si pensem que el nostre municipi és eminenment turístic , per tant les seves partides pressupostaries seran les que ens marquin cap on dirigim en un futur pròxim la nostra empenta en materia de desenvolupament económic , turístic i comercial .
Si començem l'analisi per la part final i fem la comparativa amb el 2008 els auguris no són els millors:
- 2008 Pressupostat 1.324.000€
- 2009 Pressupostat 1.043.480€
Totes aquestes preguntes ens les fem des de l'espai de la crìtica constructiva , com una forma de fer reaccionar l'equip de govern (CIU/PP/ERC) davant la manca de projectes que incentivin el desenvolupament econòmic del poble . Davant la manca d'un estudi que analitzi la situació local i el seu posicionament dintre del món turístic tant a nivell nacional com internacional , peró sobretot davant la necessitat d'un lideratge clar , fort i determinant per impulsar juntament amb la resta d'agents socials , locals , regionals i nacionals una aposta de futur que ens permeti afrontar els nous reptes de posicionament i marca d'origen que el municipi de Castell-Platja D'aro i S'agaró es mereix.Val a dir que tots aquests actes festius i de protocol que envolten la majoria de projectes poden veure's afectats o fins i tot suprimits , si l'area de governació i hisenda aplica la supressió del complement d'ampliació horaria al personal laboral i funcionari , necessari per a la realització dels referits actes , amb sinceritat , hem sembla que res d'això succeirà i tots o si més no la majoria d'actes es realitzaran.
3 comentarios:
Me parece que no vamos por buen camino...El ayuntamiento es una caldera.No se han echo bien las cosas y ahora se pagan las consecuencias!!!
Només vull dir que està molt bé parlar de pressupostos i de com està l'ajuntament, però la política, a part de bona gestió també hauria de ser imaginació. Només és un comentari constructiu. Salut!
Es positivo que nos anunciemos en TV3; pero podría ser igual de positivo si se repartiera el mismo dinero presupuestado para este tipo de promociones,
contratando “spots” publicitarios en otras cadenas televisivas. Donde no nos conocen apenas es en zonas limítrofes: Aragón, Languedoc-Roussillon, Navarra, La Rioja, Castellón, Midi-Pirénées, ahí también tienen televisiones locales. ¿A nadie se le ha ocurrido? Es raro.
Es bueno diversificar, favorecería a todo el mundo. El visitante barcelonés, por ejemplo, es bueno para cierto tipo de negocios, el francés es bueno para otro tipo, y lo mismo digo del de allí que del de allá.
En la variación está el gusto ¿No?
Publicar un comentario